Wednesday, April 15, 2009

sighs, was feeling kinda of emotional today
i dk why
THIS FEELING DAMN FUCK UP

sitting alone at the CC rooftop really make me think alot, nb

HAISSS

and today germaine PS me ! grr


and hey gal, i really dont know what to say
maybe you are better off this way


最痴情的男人像海洋
爱在风暴里逞强
苦还是风平浪静的模样
卷起了依恋那么长
挥手目送你启航
到你觉得我给不了的天堂
温柔的男人像海洋
爱在关键时隐藏
而心酸汇集都敞开胸膛
做远远看护的月光
不做阻挡你的墙
我的爱是折下自己的翅膀
送给你飞翔


你说你也会难过我不相信
牵着你陪着我也只是曾经
希望他是真的比我还要爱你
我才会逼自己离开
我没有这种天份包容你也接受他
不用担心的太多我会一直好好过
我会学着放弃你
是因为我太爱你

No comments: